Fotolia 89527031 XS

STEP- to forma zajęć fitness do których wykorzystuje się specjalną platformę zwaną stepem.Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki, polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na rózne sposoby. Podczas jednych zajęć ze stepu można spalić nawet 600 kalorii, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnic uda, pośladki oraz łydki.

VIP Body Workaut Basic (forma podstawowa)- trening całego ciała, jak sama nazwa wskazuje, polega na ćwiczeniu wszystkich partii mięsniowych podczas jednej sesji treningowej. Zaleca sie aby rozpoczynać trening od większych partii mięsniowych, kończąc na tych mniejszych. Jest to świetna forma treningu na spalanie tkanki tłuszczowej, wymodelowanie sylwetki i poprawe wydolności organizmu.

VIP Body Workaut Advanced (forma zaawansowana)-trening całego ciała, jak sama nazwa wskazuje, polega na ćwiczeniu wszystkich partii mięśniowych podczas jednej sesji treningowej. Zaleca się aby rozpoczynać trening od większych partii mieśniowych, kończąc na tych mniejszych. Jest to świetna forma treningu na spalanie tkanki tłuszczowej, wymodelowanie sylwetki i poprawę wydolności organizmu.

Power TBC- Po krótkiej, choreograficznej rozgrzewce, którą instruktor może prowadzić również z wykożystaniem stepu, wykonuje sie zestaw ćwiczeń wzmacniających największe grupy mięśniowe pleców, brzucha, nóg i ramion. Podczas zajęć wykorzystuje się m.in sztangielki, gumy, piłki, sztangi. Na zajęciach Power TBC tempo, intensywność oraz trudność wykonywanych ćwiczeń jest większa  niż na TBC. Instruktor może stosować interwały w celu poprawienia kondycji oraz wydolności osób wiczących. Ten wszechstronny trening zakończony jest stretchingiem, który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm.

ABT- W tym treningu skupisz sie na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiaja gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem więc ćwiczysz brzuch, pośladki i uda. To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Każda osoba wykonuje tyle, ile jest w stanie, a te które rozpoczynaja przygode z fitnessem-co drugie, bądż czwarte powtórzenie. Trening zakończony jest stretchingiem, który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm.

BODY STYLING POWER – głównym celem zajęć jest wyszczuplenie sylwetki, ukształtowanie i wzmacnianie mięśni wszystkich partii naszego ciała. Na trening BSP składa się rozgrzewka, zestaw ćwiczeń Cardio przeplatanych z ćwiczeniami wzmacniającymi (na zasadzie interwału) i ćwiczenia rozciągające mięśnie. Regularnie wykonywane ćwiczenia BSP pozwolą zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zgrabną sylwetką oraz tryskać pozytywną energią. BSP są kierowane do osób o różnym poziomie zaawansowania.

TRENING W PODWIESZENIU  to system ćwiczeń, które wykorzystują własne obciążenie, czyli wagę ciała osoby ćwiczącej, grawitację oraz specjalny system lin. Ćwiczenia w podwieszeniu wykonuje się na tak zwanej stacji treningowej, czyli miejscu, gdzie do sufitu  przyczepione się specjalne liny o bardzo dużej wytrzymałości.

TANIEC

 

ZUMBA® FITNESS– to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.
Jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

JUMPING FROG – czyli aerobic na trampolinie
Odchudzające ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness, to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Zapoznaj się z regulaminem JUMPING FROG! PDF download icon

TRAMPOLINY DLA DZIECI
Zajęcia z wykorzystaniem trampoliny opierają się na prostych krokach oraz ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśni. Wszystkie ruchy wykonywane są do rytmicznej muzyki, która łatwo wpada w ucho. Propozycja ta ma na celu poprawę kondycji, siły i szybkości. Zajęcia poprawiają koordynację ruchową. Poziom trudności wykonywanych ćwiczeń jest dostosowany do poziomu grupy, dzięki czemu czas płynie szybko, miło i przyjemnie. Mnóstwo świetnej zabawy.

Zapoznaj się z regulaminem! PDF download icon